Mozzy's! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Mozzy's! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Mozzy's!

Blijf op de hoogte en volg Evy

11 December 2012 | Australië, Port Douglas

Mozzy's... kzie jullie denken!... 'me wa voor woordje komt ze nu weer af' ?... 1 ding kan ik er alvast over zeggen, ZE BIJTEN! ZE ZIJN IRRITANT! EN ZE VLIEGEN GELUIDLOOS(da zijn eigenlijk 3 dingen ma bon) Het zijn de Australische mosquito's! Mosquito's + Ozzy's .. MOZZY's snap je het snap je het? Mwahahaaaaaa kvin het weel heel goed gevonden van de Ozzy's :p Heb pas enkele dagen geleden met het woordje kennis gemaakt and i loved it! :o)

Verder is er de voorbije dagen niet zo gek veel gebeurd...
Oja! Het X-mas feestje was heel gezellig! Gezellig met heel de bende buiten in het park naast de zee (lekker veel koele wind!) Er werd veel gedronken en vééél pizza gegeten moehahaaaaa mmmjummm.
1 ding heb ik geleerd die avond; de ozzy's die kunnen drinken amai!

Zondag was er markt en die was echt super! Kzou er een hele voormiddag kunnen ronddwalen! Oneindig veel leuke hebbedingetjes en ook zoveel locals die er hun zelfgemaakte kledij verkopen enz echt knappe dingen! Ze kunnen er op onze Belgische markten nog wat van bijleren!
Daarna ging ik samen met enkele companions richting Mosman Gorge voor een 2de frisse (lees:koude!) duik in de mooie rivier. Gezellig dagje toen!

Morgen, daar kijken we met zen 4en (kevin, melissa, coline en ik) keiii hard naar uit! We gaan namelijk naar HET GREAT BARRIER REEF!!! Oyeaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! Tgaat zo super zijn!
Morgen meer daarover als we terug zijn!... hihi

See u all laterrrrrrrr!! X

  • 11 December 2012 - 09:59

    Erna Van Den Heuvel:

    Ozzy,
    Oei ik dacht al dat er een virus op de pc zat en wou dat al in de vuilbak gooien!
    Evietje, geniet ervan onze tenen vriezen hier af!

  • 20 December 2012 - 03:38

    Sofie Peeters:

    MOZZY's?? Zo geluidloos zijn de Ozzy's anders toch ni? Ma da ze irritant uit de hoek kunnen komen wisten we al. Ik heb trouwens onlangs op tV gezien dat er twee superfans Ozzy dachten na te doen en levende rode mieren hebben opgesnoven. En wat denk je dat ervan is terechtgekomen??? Morsdood tuurlijk. Manman, slim volk toch...
    BTW er zijn nog geen nieuwe namen bekend vo graspop behalve de die die jullie al weten. Ik weet ni goed of ik zal gaan of ni. Nu twijfel ik toch een beetje...
    Have fun, rocked ze daar ;) en zon wat mee voor mij :p
    Sister Sofie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Veel kijk en leesplezier! =)

Actief sinds 27 Okt. 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 15023

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 28 November 2014

Australia part II

22 November 2012 - 24 Januari 2013

Australië

Landen bezocht: