On the road down south - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Evy - WaarBenJij.nu On the road down south - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

On the road down south

Blijf op de hoogte en volg Evy

26 December 2012 | Australië, Airlie Beach

Hiya!!

Eerst en vooral MERRY CHRISTMAS to iedereeen!!! hihi :)

Maandagochtend (de 24ste) zijn we onze campervan gaan oppikken! Een koddig oud mitsubishi busje :) Hij zuipt gelijk zot maar hij rijdt wel goed! mwaha
We zijn dan dan begonnen aan onze trip richting het zuiden he!
Maandag hebben we de hele dag door de table lands gereden (landinwaards vanuit cairns) hele mooie landschappen, bergen en enkele watervallen gezien! En spijtig genoeg... ook héél veel regen :s en da voor kerst zeg... twaz ineens geen ozzy kerst meer maar een echter dan echte belgische kerst! (maar dan wel warmer natuurlijk..)
's avonds zijn we dankzij een behulpzaame man op een fantastische camping terecht gekomen in Innisfail! Daar hebben we dan gezellig in de open camping keuken ons volledig kerstavond-dinner bereid :o)
Zijde: aperitief met sjieps, soep met wintergroenten(whahahaha), kip met erwten en wortelen en patatjes en als nagerecht tiramisu! Goeeeeeeeeeeed gegeten hebben we gedaaann hihi!
Dinsdag vertrokken we dan op't gemakje richting Townsville, na opnieuw veeeeeeeeeeeeel regen onderweg in de bergen vonden we de zon eindelijk terug aan de kust (in townsville dus!) maarja het was dus kerstdag.... ennnnnnn we vonden dus geen campings die open waren savonds. We gingen dan maar voor onze kerst een MCdonaldske doen (bij gebrek aan beter!) en zijn daarna in een zijstraat terechtgesukkeld (was bijna donker...) en we zagen in een uithoekje nog een campervan en mensen buiten staan.. dus dachte we 'laten we daar is gaan kijken of we daar kunnen parkeren voor de nacht' en viel da ffe heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik mee! Het was een guesthouse waar enkele jonge mensen bij mekaar woonden en ze nodigden ons direct uit om met hun mee te komen kerst vieren de rest van de avond! En twaz gezelligggggggggggggggggggggggggg!!!! hihi wa zijn zo'n toevalligheden toch fantastisch leuk! ^^

Vanochtend was het dan weer opkramen en verder rijden richting Airlie beach, hier moesten we vandaag aankomen om onze boarding tickets te gaan afhalen wantttttt morgenvroeg stappen we op een zeilboot voor 2 dagen en 2 nachten! Naar de whitsunday islands! 2 dagen en half, zeilen, zonnen, zwemmen, snorkelen, eilanden bekijken..... ik kijk er al heel erg naar uit! Lekker niks doen en relaxen! hihi

Momenteel zitten we op een camping in Airlie beach, hier mag onze van de komende dagen ook blijven logeren terwijl wij gaan zeilen, veilig en handig :)
Zo, twaz weer een vermoeiende autorij en veel te hete dag. Dus bijna bedtijd! (btw; die van slaapt echt ni slecht!)

Tot de volgendeeeeeeeeeee!!!!!! XxX

• 26 December 2012 - 13:33

Johan Moeys:

prettige feestdagen down under. had toevallig van iemand op 't werk (az sintmaarten dus) gehoord dat je naar australië was.

groetjes en tot later

• 01 Januari 2013 - 09:02

Wim Marnef:

Hoi Evy,

Groetjes, en de beste wensen voor het nieuwe jaar !!!! Het is hier een beetje stillekes op de medium care.