Nieuws uit Cairns! :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Nieuws uit Cairns! :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Cairns! :)

Blijf op de hoogte en volg Evy

25 November 2012 | Australië, Cairns

Hoi Iedereen!!! Gisteren op onze aankomst dag waren er internet problemen in de hostel duzzz konden we jammer genoeg nog niets laten weten! Maar hier ben ik dan!
De reis is heel goed verlopen tot in Melbourne... daar hadden ze dus het probleem dat er 3 giga grote vliegers waren geland tegelijkertijd! Gevolg... Iedereen moest in lange rijen aanschuiven (lees; de slalom rijen in Walibi of Bobbejaanland waren er NIKS tegen!!) voor de allom gekende Australische border security te passeren. En daarom hebben we dus onze rechtstreekse aansluiting gemist naar Cairns. But nooooooo problemo, Qantas had het op 5 min gefixt (wij blij!) maar het moest dan wel in 2 vluchten (want blijkbaar gaat er maar 1 rechtstreekse naar Cairns per dag..) duzzz... 2u later terug op de vlieger naar Brisbane om daar dan weer uit te stappen en over te stappen richting Cairns... 47 lange uren zijn we onderweg geweest! Maar goed! We zijn er geraakt!! =)

Tiz hier natuurlijk lekker weertje hé zonneschijn met een lucthig beetje wind er tussendoor! :)
Gisterenavond zijn we al om half 9 gaan slapen, we waren een beetje moetjez en deze morgen lekker om 7u uit de veren met stralend weer al buiten! Last van een jetlag blijk ik nog niet echt te hebben. Zal het nog komen? Ik weet het niet en hoop van niet hihi maarja... Verpleegkundigen hebben nooit een ritme dusja.. hoe kan ik er dan ook uit geraken?!?! :p

Vandaag kan we Cairns een beetje ontdekken en eens naar de beach! Vanavond ist hier in onze hostel Australische barbeque! kijk er al naar uit!
We blijven hier in Cairns nog tot dinsdag ochtend, dan komen ze ons 's morgens oppikken om verder te reizen naar Port Douglas waar we de komende 4 weken onze vaste stek zullen hebben!

Zo, tot later!!! *stuurt vele zonnestraaltjes richting België!!**
Dikke KusSen X

• 25 November 2012 - 07:35

Dirk:

Hoi Evy,

Ik heb de vroege, amaaaaaai. Je hebt al een prachtige vliegreis achter de rug, terug naar de zomer.
    Profiteer ervan en geniet van de prachtige natuur en mensen. Als je de kans krijgt voor de sterrenhemel te zien denk dan eens aan mij. Die sterrenbeelden heb nog niet gezien.
    Voorzichtig zijn , zeker voor de gevaarlijke beesjes.

Tot later en groetjes van iedereen uit het winderig (8 Beaufort) en nat Belgie.

PS: Erika moet geopereerd worden op 6 december en is drie maanden afwezig .

Dirk

xxxxx

• 25 November 2012 - 16:37

Annelies:

Alle MAAR 47uur onderweg geweest lol :)
    Blij te horen dat jullie goed aangekomen zijn!!!
    Ben jaloers op jullie goed weer... hier is het zoals altijd lekker belgisch weertje :)

Amuseer jullie nog en kijk uit naar het volgend verhaal, foto's...

Annelies, Jeroen and the sick kids (hip hoi)

• 27 November 2012 - 01:02

Mieke Meersmans:

Dag Evy

Leuk om te horen dat je uiteindelijk goed bent aangekomen. Zet maar vele fotootjes op je blog zodat we kunnen meegenieten.
    Ik ben ondertussen de nacht aan het doen samen met lena. Van haar heb je ook veel groetjes ;-). Ik zit ondertussen onder de sinutab nacht te doen. Ik zal maar zorgen dat ik die 4 nachtjes volhoud, anders moeten ze MC echt wel sluiten.;-)!! Maar daar moet jij je nu eens lekker niets van aantrekken!!! Maak er maar een geweldige reis van.

doei doei
    Mieke

• 02 December 2012 - 11:23

Sofie Peeters:

van de week stond er in de gazet dat ze een nieuwe vlieger hebben ontwerpen om in slechts 5 uur in australie te staan. Dat ding zou 1900km/u vliegen ofzoiets. Ze moeten hem alleen nog maken. maar tegen da da ding gemaakt is zijn we waarschijnlijk weeral een paar jaar verder en een paar centjes armer ;)