Van trip (3de poginggg!!!!) - Reisverslag uit Perth, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Van trip (3de poginggg!!!!) - Reisverslag uit Perth, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Van trip (3de poginggg!!!!)

Blijf op de hoogte en volg Evy

30 September 2014 | Australië, Perth

Hoi iedereen!

Sorry voor het gefoefel maar believe me... Aussi internet is NO PIECE OF CAKE hahaha :p
Duzz bij deze probeer ik opnieuw...

Ffe een update van onze van-trip!

Dag1 woe: van perth naar kalberri gereden en daar savonds genoten van een mooie sunset!
Dag2 do: smorgens even het national parc van kalbarri in (wauw, what a vieuw!) verder gereden naar coral bay . En ooooohhhh wat n praaaachtige blauwe zee!! Tot aan de knietjes int water een avondwandelingetje gedaan om daarna ons te setten in de van parc! Savonds gezellig iets gaan drinken in de plaatselijke bar met live muziek, nice!
Dag3 vrij; na n goei nachtje slaap verder gereden naar Exmouth en het national parc and again... Waaaauuuuuuuwwwww Campsite naast den indian pacific, slapen met de golfjes op den achtergrond...
We zijn dan snorkelspullen gaan huren and off we went! Eerst in lakeside maar daar was het reef erg beschadigd door een zware overstroming eerder dit jaar in april.
Dag4 zat: van smorgens tot savonds gaan snorkelen in South mandou, Oysters stacks en Turquoise bay. En veeeel gezien ^^ mooie vissen, veel koraal, ne blue spotted stingray, 3x een black tipped reefshark en een mooooooie schildpad (greenturtle)! Het was een fantaaaastische dag!
Dag 5 zon: smorgens een wandeling gaan doen (mandu mandu gorge) 3km en er bijna 1,5uur over gedaan haha, het was op en neer klimmen langs kliffen met ongelooflijke uitzichten. Deze middag terug naar de bewoonde wereld hier in exmouth om dan.... Tatatatatammmm... Met de boot op zee te zijn meegegaan om walvissen te gaan kijken! Humpback wales. We hebben er veel gezien, weederom.. Ongelooflijk (ja ik weet dak in herhaling val haha :p)
Dag 5 ma: terug richting Perth! en aangekomen deze namiddag.
Veilig onze van terug afgeleverd en nu terug voor 1 nachtje in onze zelfde hostel van vorige week.

Morgen om 11u55 vertrekt onze Indian Pacific trein richting Adelaide. Die zou er ongeveer tot de volgende ochtend moeten over doen! ;-)

Tot zover...
Dikke kussen uit West Australia XXX
(en fingers crossed dat deze keer dit verslag wel helemaal online geraakt!!)

• 30 September 2014 - 13:21

Mama:

Hoe mooi kan een land en zijn natuur zijn ne mens staat er van verstomd.Ge zou direkt de vlieger pakken.Zoooooo geweldig,groetjes en dikke kus,tot de volgende!

• 30 September 2014 - 13:43

Annelies :

Oh leuk leuk leuk!!!! Ik blijf jullie volgen!!

• 30 September 2014 - 19:50

Marcel:

Boeiend om lezen maar zou het liever zelf eens beleven,blijf je wel volgen en wat voor temp.heb je daar nu?
    Grtjs
    Marcel