Planning komende weken :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Planning komende weken :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Planning komende weken :)

Blijf op de hoogte en volg Evy

23 September 2014 | Australië, Perth

Gisteren toch eindelijk onze reisplannen wat concreter gekregen!!
Met behulp van ne travelshop hier in Perth.
Aangezien we nu in Perth zitten zou het jammer zijn om direct naar Adelaide te reizen en niks van de Westkust gezien te hebben. Duzzz... gaan we morgenvroeg (woe morgen) hier enkele straten verderop een campervan oppikken en voor 7 dagen even omhoog reizen tot Coral bay. Daar zou schijnt een heel mooi koraalrif vlak naast het strand zijn (dus we hoeven er ni voor op de boot) en op de weg zijn schijnbaar nog mooie rotsen en watervallen en plaats waar ge tussen de 'wilde' dolfijnen kunt zwemmen. Jaja, ik kijk er HARD naar uit!! Weg uit de city en uit de veel te lawaaierige hostel!
De week daarna woensdag nemen we 's morgens hier in Perth de trein naar Adelaide en vandaar gaan we naar boven -> Alice Springs en Darwin enz.... (verdere verhalen krijgde nog wel :p)
Het coole van de hele zaak is, dat we nu ne railpass hebben wat wilt zeggen dat we voor de komende 2 maanden als we willen constant op nen trein kunnen leven (hahaha :p) en het ons altijd maar dat 1ne bedrag gaat kosten (suuuuuper handig!) en daarna gaan we toch onverwachts nog de Oostkust meenemen ook omdat we er gewoon den tijd voor gaan hebben!!! jééj ;-)

Maar eerst vandaag nog! Vandaag gaan we naar 1 van de prachtigste parken van de wereld (staat schijnt in dezelfden top samen met central park van new york?!?!) KINGS PARK!!

Groetselsssss!

• 23 September 2014 - 11:37

Annelies :

Veeeeeeeeel plezier allebei en ik wil fotoooooo's ;)

• 24 September 2014 - 00:01

TDM:

WA is heel mooi. Als je helemaal naar Coral Bay rijdt, moet je misschien ook naar het binneland rijden richting Karijini. Dit is het mooiste NP dat ik in AU al gezien heb. Het rif in coral bay moet niet onderdoen voor het GBR, zeker snorkel of duik trip doen.
    Monki mia is heel ontspannen en dolfijnen verzekerd. Op mijn fb vind je foto's van mijn rondreis is WA. Geeft u miss wa een id. De afstanden in WA zijn wel niet te onderschatten en s nachts super veel beesten op de weg.
    Grtz, T

• 03 Oktober 2014 - 03:10

Regina:

Allé ,dan kan je ook gaan snorkelen . Hopelijk is het dan wat warmer dan bij je aankomst . Ik zou je best een tiental graden willen sturen . Hier is het té warm ,'s avonds binnen in huis met ventillators nog boven 30°. Gelukkig kunnen we nog wat in de zee gaan liggen , lauw water wel maar toch zalig .
    Allé amusseer je !