Arrived in Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Arrived in Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Arrived in Perth!

Blijf op de hoogte en volg Evy

22 September 2014 | Australië, Perth

Helloooooooookes iedereen!
Bijna 2 jaar later zijn we hier weer haha!
Back to Ozzyland ^^
Gisteren avond zijn we rond 17u30 geland, het was echt 2x een hele goeie vlucht, zeker geen klachten over Emirates! ;-)
Wel tijdens de landing ongelooflijke turbulentie gehad (nog iets meer en ik waz ziek geland bweiiihhhh... lolll)
En dan aan grond zoude gedacht hebben da we geen 24 uur hadden gereisd... 14graden... wind... en GIETENDE regen.. Allright Perth!!
Kwamen we aan den uitgang van de airport net een Belgisch koppel tegen dus hebben we gelijk ne taxi gedeeld mwahaa!
Vandaag ist nog altijd frisjes maar toch al terug zonnetje, gelukkig!
De hostel is ook heel fijn, gezellig en porper. Maar vannacht (tot 4u!!grrrrr...) wakker gelegen omdat er een aantal Itallian boys een feestje wouden houden! Oehhhh ik heb me moeten inhouden om ze ni achter het behang te gaan plakken!! :p
Maar alez,keep it calm he ;)

Sebiet gaan we de city een beetje verder verkennen se!
Talk to you laterrrrr!

Byez X

• 22 September 2014 - 07:44

Melissa:

Woooehoooe!!! Welkom terug in het backpackers wereldje. Volgende keer houd jij ze gewoon wakker !! Muahaha. Geniet ervan! Ik ga je weer volgen, want ik ben jaloers dat je terug ben... ^^ xxx Broekie!

• 22 September 2014 - 22:27

Monique:

Veel reis plezier en geniet met volle teugen, sunshin

• 27 September 2014 - 23:10

Van Den Heuvel Erna:

Hoi Sister Evy,

Vanuit Kreta veel aan je avontuur gedacht, onze landing was minder turbulent en ...we zijn daar toch wel 2 toffe sisters van 't vestje tegen gekomen zeker !!!
    Amuseer je, wij zijn ondertussen terug in belgenland!

groetjes