En de laatste 10 dagen gaan in.. Sad but true.. - Reisverslag uit Maclean, Australië van Evy - WaarBenJij.nu En de laatste 10 dagen gaan in.. Sad but true.. - Reisverslag uit Maclean, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

En de laatste 10 dagen gaan in.. Sad but true..

Blijf op de hoogte en volg Evy

13 Januari 2013 | Australië, Maclean

Howdie iedereen!
Men dollarbriefje dwarrelde net zachtjes naar beneden... oh my godd.. het zijn de laatste 10 dagen in Australië! :-O
Wat zijn die 2 maanden o zo snel voorbij gevlogen!
Kga het hier nog missen denk ik! Elke dag het lekker warme weer en het zonnetje dat telkens weer opnieuw paraat staat! En niet te vergeten de fantastisch lieve en gastvrije ozzy's :)

MAAR het is nog niet zover! O nee! We gaan hier eerst nog 10 dagen vollebak genieten O JA! ;)

Onze les stand up paddle surfen was dé max! Anderhalf uur afzien want het is gigantisch veel kracht gebruiken om te blijven rechtstaan in de stroming, om het bord dan nog vooruit te krijgen tegen de wind in! Amai ni te onderschatten maar het was fantastisch! Volgens de lesgever was ik vanaf de start al ne echte pro ;) hihi
Na onze fantastische 'vakantiedagen' in Noosa zijn we verder gereisd naar Byron Bay, opnieuw waauuw. Heel fijn stadje aan zee! Heel veel alternatieve en hippie mensjes lopen daar rond (en net iets teveel jonge party jeugd ma bon :p)
Vandaag vertrokken we uit Byron Bay en gingen we het bekende hippydorpje Nimbin bezoeken maar... behalve een hele lange weg met veel bergop bergaf en links en rechts bochten en moooie uitzichten vond ik aan het dorpje zelf niet veel aan! Jammer!
We reden dan maar verder en zijn nu ondertussen in Yamba aangekomen.
We staan op een heel mooie rustige camping naast een riviertje... heerlijk :)
Morgen gaat de reis weer verder ... Naar waar, moeten we straks voor het slapengaan nog beslissen ;) Zoals elke dag.. we zien wel waar we geraken en waar we het de moeite vinden!

Hasta la vista peepz!
X

• 13 Januari 2013 - 10:54

Jonas De Wolf:

Belgium will be happy to have you back... ;-)

• 13 Januari 2013 - 15:23

Vermeulen Carina:

Hoi Evy ni aan denken da je mooie droomreis er bijna opzit genieten is de boodschap !!!!dikke knuffel Carina

• 13 Januari 2013 - 17:11

Annelies:

Geniet er nog van schatteke!!!
    Ik ga toch super blij zijn als je terug bent! Maar geniet zeker nog van de laatste dagen, minuten, seconde... :)
    Miss You!!!

• 15 Januari 2013 - 19:31

Hilde Oger:

Hey Evy,geniet nog 100% want het is inderdaad bijna voorbij,maar je hebt een ongeloofelijk mooie reis gehad ,tot binnenkort en een veilige terugreis naar Belgie;
    Vele grtjs Hilde Oger