Hier zijn we eindelijk weer! - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Hier zijn we eindelijk weer! - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Hier zijn we eindelijk weer!

Blijf op de hoogte en volg Evy

09 Januari 2013 | Australië, Noosaville

Hoi iedereen!

Het is eventjes geleden nu, maar zoals ik al verwachtte gaat het rondreizen niet altijd samen met internetacces hebben, of als ge dan al is internet hebt is de battery van uwe laptop plat… *grmbl*
Maar goed, ik trek me er ook niet teveel van aan want het is tenslotte nog steeds VAKANTIE! Moehahaaa
Eventjes denken he.. het is geleden van de nieuwjaarsdagen in Mackay dat ik hier de laatste keer schreef.
Ondertussen zijn we verder gereisd naar het zuiden en volgende plaatsen gepasseerd:
- Rockhampton (waar we 1 nachtje verbleven op onze doorreis)
- Agnes water, Town of 1770 en Bundaberg (in Bundaberg bleven we 2 daagjes recupereren ;) )
- Hervey Bay – Hier zijn we 2 daagjez geweest en zijn we op daguitstap geweest naar Fraser Island! Heel mooi! Het is een eiland waarvan de bodem alleen maar uit zand bestaat, dus je kan er alleen maar naartoe met een 4x4 off met de daytour bussen, wij gingen met een kleinere versie. Het was iets tussen een bus en een vrachtwagen met 4x4 aandrijving, echt suuuuuuuper cool. Een hele dag heen en weer geshake en hobbeldebobbel en we zijn over de 75mile beach gereden, het scheepsvrak gaan bekijken, een mooie creek die de zee inliep, een prachtig groot meer in het midden van het eiland (blauw water, wit zand en bos rondom ;)) Twas een hele fijn dag met een super fijne gids! Vooral het stuk dat onze bus vastzat in een hele dikke laag los zand was keiiii leuk! Het heeft 4 pogingen en uiteindelijk onze mens-kracht die achteraan duwde nodig gehad om hem eruit te krijgen!!! Hihihihiiiii FUUUNNNNNN
Momenteel zitten we al enkele dagen in Noosa, eigenlijk een beetje echte vakantie-zonneklop-toeristen te wezen =) Onze camping ligt langs de grote rivier die naar de zee stroomt een km’tje verderop, dus… dagelijks zwemmen, in de zon liggen, relaxennnnnnnnnnnnnn én morgen gaan we Stand up paddling doen! Kijk er al naar uit! Dat is op een groot surfboard rechtstaan en met een peddel zo rondvaren! Moehaaaaajippieeeee
Daarna… is’t weer verder richting Brisbane enz enz enz… tot we volgende week vrijdag in Sydney zouden moeten arriveren =) Maar eerst hier nog een beetje lekker genieten!!!

By the way… rondreizen met de campervan is best vermoeiend!!!
Ik denk dak nog een weekje vakantie ga nodig hebben na Australie om te bekomen… Wim????..... :p
Mwahahahaaaa

Tot binnenkort allemaal!!!!
Dikke kussen! X

PS; We hoorden over de grote bosbranden die momenteel in Australië aan de gang zijn, maar no worriez iedereen! Wij hebben er momenteel geen in onze buurt!! ;) (en daar we meestal aan de kust zitten , zitten we nat en veilig lol)

• 09 Januari 2013 - 11:46

Bruno De Wit:

Hoi Evi,
    Wel alle vuurtjes doven 's avonds!
    Ciao, Bruno

• 09 Januari 2013 - 12:26

Zusje:

Ooooohhh... Geen foto's... :( :p

• 10 Januari 2013 - 09:19

Erna Van Den Heuvel:

Hoi Evy,

Maak je geen zorgen , je zal vlug terug in de reality zitten!

Na een periode van donkere natte dagen komt de winter hier stilaan om 't hoekje kijken, geniet dus maar van de warmte ginds, je zal er thuis nog effe op moeten wachten :x)

Greetz
    Erna