Vrije dag + wat meer fotos :) - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Vrije dag + wat meer fotos :) - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Vrije dag + wat meer fotos :)

Blijf op de hoogte en volg Evy

01 December 2012 | Australië, Port Douglas

Hoi allen!
Op algemene aanvraag komen er wat meer foto's! :) Het probleem is dat ik me daar meestal echt moet op toeleggen want ben ni echt het ik-loop-constant-rond-met-een-camera-type maar eerder het ik-geniet-liever-door-ernaar-te-kijken-type =)
Duz; ik probeer! :)

Vandaag eerste vrije dag gehad na 3 dagen zwoegen en vooral ZweTeN in't wildlife center en dat was best fijn! We hadden een aangename nacht achter de rug met suuuuper veel regen dus da was lekker verfrissend buiten! En ja.. twaz gewoon een relax dagje vandaag! Lekker gezwommen in ons zoute zwembad, beetje in de zon gelegen, toen de anderen terugkwamen van't werk allemaal nog een beetje bij't zwembad gehangen en bijgepraat :)
Daarna zijn we toch maar een wandelingetje gaan maken als het heetste van de dag voorbij was. We gingen een kijkje nemen naar de haven van Port Douglas (wat eigenlijk maar een kleine 10 mintjez wandelen is) en dan zijn we langs het water naar het park gewandeld wat eigelijk op het uiteinde van Port Douglas ligt. Heel mooi rustig plaatsje dat omgeven is door water! Zie foto's! ;) Van daaruit kan je dus ook de zonsondergang zien maar we hadden een beetje pech dat er beneden veel wolken hingen waar de zon achter verstopt raakte... would've been nice otherwise! :)

So see u later and enjoy some new picz! X

• 01 December 2012 - 13:29

Claudia:

Hey Globetrotter,

Wat een geweldige verhalen al, en nog zoveel te zien en doen in 't verschiet...
    Mooie fotos', beelde, die 'goesting' doen krijgen om ook eens tot daar te gaan in de 'verre' toekomst. Alhoewel, het lange vliegen waarover je sprak steekt me toch echt wel tegen...pfff.
    Geniet van die ongelofelijke ervaringen en we volgen je op de voet!!

x
    Claudia

• 02 December 2012 - 04:18

Ik mis je !

• 02 December 2012 - 08:13

Annelies:

*JALOERSSSSS* Wisselen? Jij hier bij zieke kindjes en ikke daar hihi