Crocodile Dundee part II !!! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Evy - WaarBenJij.nu Crocodile Dundee part II !!! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Evy - WaarBenJij.nu

Crocodile Dundee part II !!!

Blijf op de hoogte en volg Evy

29 November 2012 | Australië, Port Douglas

Oké, gisteren vertelde ik jullie dus over de gewonde krokodil die we mochten helpen verzorgen hé.
Well vandaag op't einde van onze shift toen we dachten 'alles is klaar, sebiet naar huis' komt Emma ons halen 'Hej komen jullie maar mee, we gaan de krokodil verzorgen en naar zen nieuwe aparte verblijf brengen, en ik heb jullie hulp nodig!' Wij; 'okééééééééééééééééééééééé!!!!'
So daar gingen we dan! Op naar onze krok!

Maar hier komt het fantastische gedeelte!!!!.... Ik... jajajaaaaaa IIIIKKKKKK heb die krokodil een inspuiting mogen geven!!!! W h a t t h e h e l l !!!??? Emma zei 'you can do it evy' and i waz like 'yeahhhhhhhh she's kidding right?!!!' But noooooooooooooooooooo ze was helemaal serieus! 'Jij kan dat waarschijnlijk beter dan ik omda ge een verpleegkundige zijt' BAM en ik werd ineens gebombardeerd tot vet-nurse
Ben er nog ni goe van!!!!!!
Wéér iets om nooit meer te vergetennnnnnnnnnn!!!!! hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Wohoooooooooowwww

Tot laterrrrrrrrrrrrrr Xi

• 29 November 2012 - 18:34

Vermeulen Carina:

Amaai Evi zo 'n krokodil is wel een sterk speciaal dier hé,heb een bezoek gebracht aan een krokodillenpark in Tormolinos echt adembenemend hé!T zal daar allemaal een wow effect op je hebben kan ni anders t lijkt ook allemaal zo fantastisch!Dikke knuffel Carina

• 02 December 2012 - 11:15

Sofie Peeters:

sorry, de pc of de site reageert blijkbaar heel traag en als da bij mij ni vooruit gaat dan duw ik een paar keer he :p

• 02 December 2012 - 21:32

Jonas De Wolf:

Character meets crocodile... Ja ja :-)

• 03 December 2012 - 15:22

Saskia:

Hey Evy!

Knap zeg, zal wel een hele belevenis zijn!
    Een hele maand lang in Australië, tussen de beestjes dan nog wel, is zo eens iets anders dan de mensjes waarschijnlijk!

groetjes vanuit het besneeuwde België

• 04 December 2012 - 16:54

Erna Van Den Heuvel:

Hoi Evy,
    Amai dat je dat durft, je had toch een stok bij om tussen de tanden te steken...Van de krokodil hé :))

• 07 December 2012 - 00:07

Van Den Sande Philippe:

Heb je mijn bomenbericht gehad ?
    PC deed moeilijk.
    Zoniet, weet dat ze 't alle 12 overleefd hebben !
    Jij hebt dus meer gedaan dan 99% van de mensheid.